2012. március 19., hétfő

Item Picker Pro

http://lwplugins.blogspot.com.es/

4 megjegyzés:

  1. Szia, nem ehhez a bejegyzéshez tartozik de nem találok más kapcsolatlehetőséget, szóval bocs. Egy kérdésem lenne LW-vel kapcsolatban, mint majd kiderül, távolról sem vagyok profi, épphogy kapargatom a felszínét, de belefutottam egy problémába(a sok közül...), amit nem tudok megoldani.

    Csomagolásokat tervezek, grafikus vagyok. Vannak olyan cimkéim (boroscimke pl.) amik nem szabályos alakúak - négyzet, téglalap - , hanem "stancoltak", és nem tudom ezeket rátenni az üvegre, dobozra, bármire, mert nem tudom megoldani azt, hogy átlátszóak legyenek ott ahol a kép amúgy átlátszó. Próbáltam png-t, tif-et, alpha chanelt, mindent, de csak fehér lesz a háttér. Próbálkoztam a modo-val, ő gyönyörűen kezeli ezt a dolgot, a háttér nélküli tif, png így is jelenik meg, csakhogy míg a LW9.6 megvan legálisan, a modo csak úgy (és nem is műxik tökéletesen), meg mégannyira se ismerem mint a LW-t.

    Nem tudom van-e erre egyáltalán megoldás, vagy csak én vagyok béna?

    Előre is kösz a válaszod:
    Tibor
    2mokwe@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia Tibor!

    Az a biztos módszer, ha van külön alpha képed, akkor biztos működik Transparency-nek betéve. Régebben úgy csináltam. De elvileg működik tif, tga és png-s képekkel is. Bár tapasztalatom szerint az LW nem mindig látja az alfa csatornáját 32 bites képeknek. Elvileg ha beteszel egy 32 bites képet, alapból látni kéne az átlátszóságát, ez lenne a normális, ezen én is sokat bosszankodtam. Meg régebben az LW fordítva kezelte az átlátszodást, ami fehér az fekete és fordítva, egyszerű inverzzel megfordítod a külön elmentett alfa képet és jó lesz. Hát ilyen szövevényes ez LW-ben, vagy az volt régebben. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, kösz a gyors választ. Vagy én vagyok nagyon béna (amire van esély, a manuáléból tanulgatom a programot, nem ismerek élő 3D-s szakembert...), vagy nálam nem működik valami (pedig tényleg legál a cucc), mert az úristennek se működik a dolog. Találtam hosszú kutakodás után egy tutorialt, megcsináltam lépésről lépésre és nem... Egyszerűen az alfa csatornát nem veszi figyelembe, bármit csinálok, lassan beledilizek, pedig biztos kéne működnie, mert amúgy tök jó, meg logikus.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy hibas az az LW verzio, de kulon kepkent mennie kell az alfanak is.
    Ha atkuldod a kepeket es a modellt megnezhetem.

    VálaszTörlés