2011. június 16., csütörtök

LWCAD 3ds Max-ra!!!

Igen, ez nem képzavar! Viktor Veličko 3ds Max-ra is megírja a nagy sikerű LWCAD-et!
Sokan félnek, hogy akkor mi lesz az LW-s vonallal. De megnyugtatok mindenkit és magamat is, hogy a hírek szerint a Max-os plugint LWCAD 4-gyel együtt fejleszti, ami majd LW CORE-hoz fog megjelenni.
Állítólag az LW Core bizonytalan megjelenése miatt is nyitott Viktor a Max felé, ami érthető, hiszen így többet el tud adni a pluginjébol, amíg meg nem jelenik az LW Core, meg persze egyébként is jó üzlet szélesíteni a termékpalettát.

A szokásos link sem maradhat el:
http://www.futurarch.com/

5 megjegyzés:

  1. Nekem egy kicsit ez is az LW halálát vetíti előre :(

    VálaszTörlés
  2. Hát fene tudja, már jó ideje halálhírét keltik, illetve kelteti maga a Newtek azzal, hogy nem csinál semmit vagy nagyon lassan és későn.
    Aztán mégsem halt meg a LW, LW10 majd LWcore, csak ugye, az meg ki tudja meddig késik.

    VálaszTörlés
  3. Olvastad a nagy hírt? Csütörtök körül jött ki a bejelentés Rob Powerstől, hogy abbahagyják, vagy legalábbis felfüggesztik a Core fejlesztését és minden eddigi új feature-t beleépítenek egy következő LW verzióba. Én személy szerint nagyon örülök ennek, az elejétől fogva ferde szemmel néztem az egész Core mizériára. Több fórumon is izzik azóta és eléggé megosztja a posztolókat. Sokan hozzám hasomlóan örülnek ennek, hogy megmarad a régi jó, Lightwave érzés, nem kell megtanulni egy kompletten új programot, a régi pluginek is múködni fognak stb. A másik fele viszont az elavult kód továbbvitele és fejleszthetőségének korlátai miatt aggódnak, amiben igazuk is van. Nagyon várom a további fejleményeket.

    VálaszTörlés
  4. ...Ja és ez úgy kapcsolódhat ehhez a poszthoz, hogy Viktor elészíti az LWCAD 4-et 9.6-hoz és 10-hez is :)

    VálaszTörlés
  5. Nem olvastam!!! Hát nem semmi!!!
    Én is úgy vagyok ahogy te, örülök is meg nem is. Nekem sem tetszett a Core. Viszont nem értem, attól, hogy új motor, miért kellett teljesen új külső, drasztikusan más felület a Core-nak?
    Új motor megtartásával, amiben a legjobban nekem az instancing kellet volna vagy kellene, illetve az object undo history, parametrikus modelezés vagy minek hívják.
    Jelentkezz már be névvel is! :)

    VálaszTörlés