Most komolyan, miert csinaljak ezt velunk? :) Mostantól modo blog lesz.
Vicceltem, de komolyan elgondolkoztatott a modo.
Szoval beleraktak az animacios modult is meg minden mast is. Most mar kesz van!!!
A Modo meg ugy latszik megint elhuzott a LW-tol. Nem veletlen, ott maradt a regi LW-s csapat. :(
Hupp...hupp... Tenyleg mindig egy LW release utan jon ki az ujabb modo verzio?
Egy kis osszehasonlito lista, mi van es mi nincs:
modo LW
Character Animation and Deformers
Skeleton tool kifinomultabbnak tunik mint az LW-ben
Pose tool - IK Boost
Deformers - ez sosem volt egyszeru LW-ben, modoban jobnak tűnik
Dynamics - Bullet vagy korabban az LW FX lefujta volna a viragszirmokat, de most mar konyebb lesz az Instance+bullet-tal
Rigid Body Dynamics - bullet
Soft Body Dynamics - szinten van LW-ben, de nem tudom most hogy mukodik egyutt a bullettel
Modeling
Re-Topology - az mindet visz, A LEGJOBB amit eddig lattam (zarjatok be 2 honapra egy szobaba Sculptris-al es egy modo retopoval, kesz, egy halalos fegyver ez a kombo sztem, ami egyszerusegeben es hatekonysagaban verhetetlen)
Topology Pen Tool - ilyesmit lehet tudunk csinalni valamelyik pluginnel, csagy marad a subdivision + magnet
Pixar® Subdivision Surfaces - ez is jo
Preserve UV’s - biztos jo, video nem volt rola
Mesh Cleanup - static window + merge tool (LW-ben nincs egyben)
New Geometry Constraint “Point” Mode - ilyesmi is van csak nem ennyire interaktiv, talan a point fit?
Soft Selection Falloff - nahát ez felettébb érdekes
Lazy Selection - ez jol jonne LW-ben is
Vertex Map Painting - ez van persze!
Workflow
Matcap Materials - ez olyasminek tunik mind a Sculptrisban a surface-ek
Silhouette View - matte objects talán?
Enhanced Render View - hat ilyen is van, HDR exposure es tarsai
3D Paint Performance - nincs es kene mar evek ota!!!
Render within a Capped Time Limit - elmeletileg nekunk is megmondja mennyi lesz a render time
3D Mouse Support - na igen, LW 10 ujdonsaga volt (Rob Powers - Evetör ;)
Rendering
Render Booleans - hat igen, valami tan van layoutban is erre
Sky Portals - Luminance polygons?
Rounded Edge Shader - ilyen van, ez biztos
Texture Bombing (Texture Replicator) - hat ilyen nagyon kene, video nem volt
Oren-Nayer Diffuse Roughness Shading - ez van, egy csomo ilyen
Subsurface Scattering Depth Control - van, meg lehet csinalni
Camera Clipping (By Surface or Material) - sztem nincs
Render Passes - valami van, de nem igy
Preview Renderer Improvements - VPR
Spectral Samples - van
Shading
Skin Shader - van ám!
Hair Shader - Fiber FX (szegeny Arnold oreg mar, de ez a rajz nagyon tulzas
Cel shader - johogy van :)
Volumes, Replicators and Particle Clouds
Volumetric Rendering - Hypervoxels, Turbulence FD stb.
Volumetric Rendering (Clouds) - Hypervoxels
Replicator Improvements - Instance
RealFlow™ Support - tudtommal van, atviszed es mi? na mi? Hypervoxels :)
Blobs - HV
Particle Painting/Sculpting - nincs
Volumetric Sprites - HV
www.luxology.org
http://www.luxology.com/tv/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése